4/01/2016

Wielkie niedowiary

Hej!
      Nie wiem czy ktokolwiek tu jeszcze zagląda a tym bardziej czeka na nowy rozdziały?
Wiem, że strasznie wszystko zaniedbałam i nie mam na swoją obronę żadnego sensownego wytłumaczenia czemu stało się tak a nie inaczej.
Może potrzebowałam trochę odetchnąć i na nowo znaleźć w sobie tą wenę, z którą tak łatwo przychodziło mi pisać rozdziały, dopóki w pewnym momencie zabrnęłam tak daleko że, stanęłam w martwym punkcie,a  do mojej głowy nie przychodziły żadne racjonalne pomysły jak dalej potoczyć całą tą historię.
     Na szczęście odpoczęłam i oto jestem! Z nowym szablonem mojego autorstwa i głową pełną pomysłów na to opowiadanie jak i te drugie Dramione -  Miłosny Skandal.
Mam nadzieje, że mi wybaczycie tak długą i nieodpowiedzialną nieobecność.

Ściskam was gorąco!
Wasza Avadka ;*
P.S. Dajcie po sobie jakiś znak w postaci komentarza, żeby wiedziała ilu was jeszcze jest i z niecierpliwością czeka na kolejny rozdział,

37 komentarzy:

  1. Byłam, Jestem i będę tego możesz być pewna! Trzymam Cię za słowo że do Nas wróciłaś i czekam z niecierpliwością na rozdział :*
    Pozdrawiam SectumSempra

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak super, nie mogę się doczekać. Co prawda przeczytałam całe opowiadanie około 3-4 miesiące temu, może ciut więcej ale od tamtej pory z niecierpliwością czekałam aż wrócisz! Opowiadanie jest świetne, uwielbiam. Pozdrawiam i czekam na kolejne rozdziały! !!;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak super, nie mogę się doczekać. Co prawda przeczytałam całe opowiadanie około 3-4 miesiące temu, może ciut więcej ale od tamtej pory z niecierpliwością czekałam aż wrócisz! Opowiadanie jest świetne, uwielbiam. Pozdrawiam i czekam na kolejne rozdziały! !!;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem i tak szybko się mnie nie pozbędziesz <3 Doznałam szoku gdy tu weszłam. Pięknie! :*
    Pozdrawiam i czekam z zniecierpliwieniem na kolejny rozdział <3
    -M

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Ja też jestem i czekam. I rozumiem doskonale powód twojej nieobecności... Sama mam problem z weną... No nic, mam nadzieję, że niedługo pojawi się kolejny rozdział.
    Weny, czasu i chęci życzę. Do przeczytania niedługo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4/05/2016

    super, że wracasz bo już traciłam nadzieję :) czekam cierpliwie na kolejny rozdział
    Pozdrawiam i życzę dużo weny
    Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam! I jestem bardzo zła na Ciebie za taką długą nieobecność! Jak tak można?! Przecież Ja umieram z ciekawości! Muszę wiedzieć, co będzie dalej! Nawet nie wiesz, jak ucieszyłam się, gdy zobaczyłam nowego posta! Nieważne, czy to rozdział, czy coś innego (oprócz wpisu o tym, że blog zostaje zawieszony), ważne, że coś napisałaś i jednak żyjesz. Myślałam, że Nas zostawiłaś... Zaskoczyłaś mnie osobiście, ponieważ Twój ostatni post był wrzucany bardzo dawno temu. Ale i tak kocham Twoje opowiadania! Oba! Miłosny Skandal też jest Mega! ;D Pisz szybko następny rozdział! Tak ładnie plosseee... xD
    Buziaki i niech wena będzie z Tobą! ;*
    Tessa

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosimy bardzo o następny rozdział 💘
    /MrsMalfoy

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam dzisiaj wszystko i chce nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekamy, czekamy. Szablon jest cudowny. Mega oryginalny Oby tak dalej ;) Trzymaj się
    precious-fondness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy4/17/2016

    Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5/03/2016

    Dziś zaczęłam czytać twojego bloga i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Łooo matko, kogóż ja tu widzę, żyjesz. Ciekawe tylko, czy rzeczywiście wszyscy tu doczekają się kolejnego rozdziału, bo minął miesiąc, a tu ani widu. Cóż, mam nadzieję, że nie zawiedziesz swych wiernych czytelników.
    Pozdrawiam, twoja plagiatorka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I miejmy nadzieję, że Hermiona przestanie być, aż tak idealną Mary Sue.

      Usuń
  16. Twój blog bardzo przypadł mi do gustu ;) ale gdy chce przeczytać rozdział 14 pokazuje mi się, że nie ma takiej strony :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy6/14/2016

    Wciąż tu jestem i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy7/04/2016

    Nadal czekam :v

    OdpowiedzUsuń
  20. Piszesz jeszcze? Bo ja nie widzę, żebyś wróciła :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy7/20/2016

    Hej. Czekam niecierpliwie na ten obiecany rozdział :) mamy już drugą połowę lipca a tu nadal nic :(
    Pozdrawiam Anonimek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy9/27/2016

    Hej daj znać co się dzieje i kiedy można spodziewać się kolejnego rozdziału bo mamy już koniec września a rozdział miał być w czerwcu :(
    Pozdrawiam Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy11/30/2016

    WITAJ! nie zaczęłam jeszcze czytać Twojego opowiadania Ale jestem bardzo go ciekawa! Mam pytanie i prosbe czy jest mozliwosc publikacji na wattpadzie. Nie ukrywam że jest to dużo dużo wygodniejsze do czytania!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. To znak gdy przeczytalam twoj komentarz ponieważ chwile temu pomyślałam o urodzinach Lorda Voldemorta jednocześnie sprawdzając czy jest coś nowego😁

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy4/14/2017

    Czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy6/12/2017

    Nadal czekamy... Wszyscy nadal mamy nadzieje ze kolejne rozdziały się pojawią... Kiedyś napewno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń