4/01/2016

Wielkie niedowiary

Hej!
      Nie wiem czy ktokolwiek tu jeszcze zagląda a tym bardziej czeka na nowy rozdziały?
Wiem, że strasznie wszystko zaniedbałam i nie mam na swoją obronę żadnego sensownego wytłumaczenia czemu stało się tak a nie inaczej.
Może potrzebowałam trochę odetchnąć i na nowo znaleźć w sobie tą wenę, z którą tak łatwo przychodziło mi pisać rozdziały, dopóki w pewnym momencie zabrnęłam tak daleko że, stanęłam w martwym punkcie,a  do mojej głowy nie przychodziły żadne racjonalne pomysły jak dalej potoczyć całą tą historię.
     Na szczęście odpoczęłam i oto jestem! Z nowym szablonem mojego autorstwa i głową pełną pomysłów na to opowiadanie jak i te drugie Dramione -  Miłosny Skandal.
Mam nadzieje, że mi wybaczycie tak długą i nieodpowiedzialną nieobecność.

Ściskam was gorąco!
Wasza Avadka ;*
P.S. Dajcie po sobie jakiś znak w postaci komentarza, żeby wiedziała ilu was jeszcze jest i z niecierpliwością czeka na kolejny rozdział,

47 komentarzy:

  1. Byłam, Jestem i będę tego możesz być pewna! Trzymam Cię za słowo że do Nas wróciłaś i czekam z niecierpliwością na rozdział :*
    Pozdrawiam SectumSempra

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak super, nie mogę się doczekać. Co prawda przeczytałam całe opowiadanie około 3-4 miesiące temu, może ciut więcej ale od tamtej pory z niecierpliwością czekałam aż wrócisz! Opowiadanie jest świetne, uwielbiam. Pozdrawiam i czekam na kolejne rozdziały! !!;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak super, nie mogę się doczekać. Co prawda przeczytałam całe opowiadanie około 3-4 miesiące temu, może ciut więcej ale od tamtej pory z niecierpliwością czekałam aż wrócisz! Opowiadanie jest świetne, uwielbiam. Pozdrawiam i czekam na kolejne rozdziały! !!;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem i tak szybko się mnie nie pozbędziesz <3 Doznałam szoku gdy tu weszłam. Pięknie! :*
    Pozdrawiam i czekam z zniecierpliwieniem na kolejny rozdział <3
    -M

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Ja też jestem i czekam. I rozumiem doskonale powód twojej nieobecności... Sama mam problem z weną... No nic, mam nadzieję, że niedługo pojawi się kolejny rozdział.
    Weny, czasu i chęci życzę. Do przeczytania niedługo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4/05/2016

    super, że wracasz bo już traciłam nadzieję :) czekam cierpliwie na kolejny rozdział
    Pozdrawiam i życzę dużo weny
    Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam! I jestem bardzo zła na Ciebie za taką długą nieobecność! Jak tak można?! Przecież Ja umieram z ciekawości! Muszę wiedzieć, co będzie dalej! Nawet nie wiesz, jak ucieszyłam się, gdy zobaczyłam nowego posta! Nieważne, czy to rozdział, czy coś innego (oprócz wpisu o tym, że blog zostaje zawieszony), ważne, że coś napisałaś i jednak żyjesz. Myślałam, że Nas zostawiłaś... Zaskoczyłaś mnie osobiście, ponieważ Twój ostatni post był wrzucany bardzo dawno temu. Ale i tak kocham Twoje opowiadania! Oba! Miłosny Skandal też jest Mega! ;D Pisz szybko następny rozdział! Tak ładnie plosseee... xD
    Buziaki i niech wena będzie z Tobą! ;*
    Tessa

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosimy bardzo o następny rozdział 💘
    /MrsMalfoy

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam dzisiaj wszystko i chce nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekamy, czekamy. Szablon jest cudowny. Mega oryginalny Oby tak dalej ;) Trzymaj się
    precious-fondness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy4/17/2016

    Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5/03/2016

    Dziś zaczęłam czytać twojego bloga i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Łooo matko, kogóż ja tu widzę, żyjesz. Ciekawe tylko, czy rzeczywiście wszyscy tu doczekają się kolejnego rozdziału, bo minął miesiąc, a tu ani widu. Cóż, mam nadzieję, że nie zawiedziesz swych wiernych czytelników.
    Pozdrawiam, twoja plagiatorka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I miejmy nadzieję, że Hermiona przestanie być, aż tak idealną Mary Sue.

      Usuń
  16. Twój blog bardzo przypadł mi do gustu ;) ale gdy chce przeczytać rozdział 14 pokazuje mi się, że nie ma takiej strony :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy6/14/2016

    Wciąż tu jestem i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy7/04/2016

    Nadal czekam :v

    OdpowiedzUsuń
  20. Piszesz jeszcze? Bo ja nie widzę, żebyś wróciła :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy7/20/2016

    Hej. Czekam niecierpliwie na ten obiecany rozdział :) mamy już drugą połowę lipca a tu nadal nic :(
    Pozdrawiam Anonimek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy9/27/2016

    Hej daj znać co się dzieje i kiedy można spodziewać się kolejnego rozdziału bo mamy już koniec września a rozdział miał być w czerwcu :(
    Pozdrawiam Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy11/30/2016

    WITAJ! nie zaczęłam jeszcze czytać Twojego opowiadania Ale jestem bardzo go ciekawa! Mam pytanie i prosbe czy jest mozliwosc publikacji na wattpadzie. Nie ukrywam że jest to dużo dużo wygodniejsze do czytania!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. To znak gdy przeczytalam twoj komentarz ponieważ chwile temu pomyślałam o urodzinach Lorda Voldemorta jednocześnie sprawdzając czy jest coś nowego😁

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy4/14/2017

    Czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy6/12/2017

    Nadal czekamy... Wszyscy nadal mamy nadzieje ze kolejne rozdziały się pojawią... Kiedyś napewno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Trafiłam na to opowiadanie dopiero dzisiaj rano i tak mnie pochłonęło, że już dotarłam do tego momentu. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze dla nas napiszesz, bo to opowiadanie jest jednym z moich ulubionych, mimo że znalazłam je dzisiaj. Także mam nadzieję, że jeszcze będę miała szansę przeczytać coś co wychodzi z Twoich rąk! Pozdrawiam serdecznie wraz z braciszkiem Diabełkiem! ����

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy1/19/2018

    Przeczytałam wszystkie rozdziały w przeciągu dwóch godzin. Wracaj mi tutaj, proszę! ~ krulewna

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy7/13/2018

    Czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Ja wiem że czekacie i szczerze mówiąc mam może napisaną z połowę kolejnego rozdziału który bym chciała niebawem opublikować ;)

      Usuń
    2. Cześć! Wiem, że każdy pyta się kiedy kolejny rozdział, ale ja też muszę zapytać :3 będzie kontynuacja, czy jej nie będzie, bo nie wiem, czy mam czekać xD

      Usuń
  33. Wciąż czekam! Czytałam tego bloga parę lat temu, potem przestałam czytać fanficki na jakiś czas, ale teraz wróciłam! I czekam na kolejne rozdziały, mam nadzieję, że wrócisz i dokończysz opowieść. Pozdrawiam ;*
    Bellatrix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dalej czekam z niecierpliwością - wciąż tu zaglądam z nadzieją, że może jednak powrócisz...
      B.

      Usuń
    2. ja również dalej czekam...

      Usuń