12/07/2013

Uwaga!!

Wiem, że czekacie na nowy rozdział i niestety mam przykrą informację.  Na chwilę obecną, wyczerpały mi się pomysły na to opowiadanie. Rozdział 23  mam napisany w większej połowie, ale nie mam weny by pociągnąć go dalej w jakimś znaczącym kierunku.  Nie bójcie się nie zawieszam tego opowiadania, po muszę wyruszyć na poszukiwanie mojej weny, która niespodziewanie mi umknęła.  Z dobrych informacji mam taką, że w mojej głowie właśnie zakiełkował pomysł na całkiem inną historię Dramione, i myślałam, żeby zacząć je między czasie publikować również tutaj na tym blogu na przemian ze wspomnieniami śmierciożerców.
Co wy na to ? 
Czekam  z niecierpliwością na wasze opinie. I na prawdę bardzo, ale to bardzo was przepraszam.
Po raz kolejny czuje, że was zawodzę.  :( 

Pozdrawiam!
Wasza Avad Ka!

15 komentarzy:

  1. Nie martw się :)
    Życzymy weny :D
    A co do 2 opowiadania, to proponuję nowy blog ;>
    Pozdrawiam
    Y♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam :) A co do nowego opowiadania też jestem za nowym blogiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawodzisz :) Nie waż się nawet tak myśleć!
    Na siłę, nie ma sensu pisać, a jeśli pojawił się nowy pomysł, to czemu miałabyś nie skorzystać? ;) I my przy okazji też :D
    Życzę Ci, aby wena do Ciebie powróciła ze zdwojoną siłą <3

    Całusy,
    Ronnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na kolejny rozdział, ale spokojnie nie spiesz się, jeszcze poczekamy. Co do nowego opowiadania jestem za nowym blogiem.
    Pozdrawiam
    Hermione Garnger

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uważam, że jak nowe opowiadanie to raczej na nowym blogu a nie tutaj - będzie drażnić :P Poza tym, z tego co wiem to masz już dwa opowiadania, to może skończ najpierw te? :> Bo jak wena ucieka to ucieknie i przy następnym...
    Trzymaj się cieplutko :)
    Pozdrawiam!
    DiaMent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12/07/2013

    no właśnie, co ze skandalem? tam też nie masz weny?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12/08/2013

    Pisz pisz pisz i pisz :D Weny i weny i weny !!
    Ja osobiście czekam :D


    Alvin

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem powinnaś najpierw skończyć wspomnienia śmierciożercy i miłosny skandal a potem będę czekać na nowe dramione

    Pozdrawiam
    Drulie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu "nie mieć weny"? ;> Skończy, jak będzie ją mieć. Skoro teraz ma dobry pomysł na coś nowego, to dlaczego ma to odkładać? Później to już nie będzie to samo.

      Usuń
    2. Nikt nie mówi, że nie ma pisać. Niech pisze, ale niekoniecznie musi od razu publikować, prawda? Dwa blogi to nie lada wyzwanie, a co dopiero trzy. Jestem całym sercem za Avadką, czytam jej opowiadanie od samego początku, jednak uważam, że nie powinna się porywać na zbyt wiele. Wena na nowe opowiadanie może zniknąć równie szybko co się pojawiła i znów zostanie brak spełnienia. (Nie chodzi mi tu o czytelników, tylko o samą autorkę). Tak mi się przynajmniej wydaje, ale co ja tam wiem?
      W każdym razie wrzuć na luz :) Nie sądzę, żeby Drulie chciała ją w jakikolwiek sposób urazić.

      Usuń
    3. Hahah, ale ja jestem wyluzowana, już o mnie się nie martw xD
      Każdy powiedział swoje zdanie i super.

      Usuń
  9. Anonimowy12/08/2013

    Po pierwsze życzę duzoooo weny a po drugie nie moge sie doczekać aż zaczniesz publikować tutaj kolejne Dramione. x.o.x.o

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12/10/2013

    Twój blog jest świetny :D Czekam na kontynuację tego lub na nowy pomysł, bo bardzo ciekawi mnie co wymyśliłaś !

    Pozdrawiam,
    Alvin

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie zawiedziesz.To jest najlepszy blog z Dramione na jaki trafiłam.Czekam na powrót weny i kolejne rozdziały ;)
    Co do innego opowiadania,cóż,bardziej widzę je na osobnym blogu,tu by trochę mieszało.

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham Twojego bloga *.* życzę weny ;)
    + zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards ;) pytania u mnie na blogu ;)
    pozdrawiam ;)
    http://dramione-just-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń