10/30/2013

Słów kilka

Wiem że z niecierpliwością czekacie na nowy rozdział. I mimo, że staram się go jak najszybciej napisać to niezbyt mi to wychodzi. Jest godzina dwudziesta a ja dopiero przed chwilą przekroczyłam próg mieszkania, i tak to już trwa przez ostatnie trzy tygodnie i będzie trwać dłużej. Nie mam zamiaru zawieszać tego opowiadania, i z całego serca was przepraszam, za to że tak zwlekam z dodaniem kolejnego rozdziału, ale jestem na studiach zaocznych a to wymaga niestety poświęceń.  Mam nadzieje, że mnie zrozumiecie i cierpliwie będziecie czekać na dalszą część historii o naszej kochanej Hermionie. 
Postaram się przysiąść w ten weekend nad rozdziałem i go dopracować, choć cudów nie obiecuję.
Mam nadzieje, że mi wybaczycie.
Całusy Avad Ka ;* 

ps. W ten weekend mam zamiar nadrobić też wszystkie wasze opowiadania. Nie obawiajcie się nie zapomniałam o  was ;)

16 komentarzy:

  1. Cieszę się, że nadal o nas pamiętasz poinformowałaś nas, że na szczęście nie zawieszasz bloga. Poczekam na kolejny rozdział tyle ile będzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10/31/2013

    Nie martw się, my naprawdę w brew pozorom Cię rozumiemy. Zaczekamy. Ważne, że się starasz. ;) Weny życzę no i oczywiście więcej wolnego czasu. :D Sendara

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11/01/2013

    Nic się nie dzieje trzymam za ciebie kciuki tu jest piosenka która idealnie pasuje do twojego opowiadania przynajmniej na razie ( mam nadzieję że to się zmieni ;) ) to tekst a piosenka nazywa się „Nie zakocham się w tobie” 1. Znam Cię od początku świata, znam od zawsze.
Od dziecięcych lat wciąż razem,w piaskownicy,na huśtawce.
Znam Cię od początku świata,twoje okna patrzą w moje,a choć łączy nas tak wiele,nie zakocham się w tobie.

Ref.Nie zakocham się w tobie,to jest pewne,to fakt.
Wybij sobie to z głowy póki jeszcze jest czas.
Nie zakocham się w tobie,bo za dobrze Cię znam,przecież czekam na kogoś na ideał bez wad.

2.Więc dlaczego?nagle teraz w oczy patrzysz mi wymownie.O miłości wiersze piszesz i przychodzisz tylko do mnie.Twoich wad arszenał cały i wybiegów znam tysiące,
nic przedemną nie ukryjesz znam cię lepiej niż ktokolwiek 
Ref.Nie zakocham się w tobie,to jest pewne,to fakt.
Wybij sobie to z głowy póki jeszcze jest czas.
Nie zakocham się w tobie,bo za dobrze Cię znam,przecież czekam na kogoś na ideał bez wad.
 Pozdrawiam Stejsy 2001

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystko od początku i z wielką niecierpliwością czekam na dalszą część. Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11/02/2013

    Na bloga wpadłam przypadkiem i muszę przyznać, że jest niesamowity. Twój lekki styl pisania sprawia, że szybko się czyta i w dodatku niecierpliwie czeka na to, co będzie dalej.Przeczytałam wiele opowiadań Dramione. Jedne były lepsze inne gorsze. To zdecydowanie należy do tych lepszych. Jedynym minusem są te wszystkie błędy, na które trafiam dosyć często. Postaraj się bardziej zwracać na nie uwagę. Najlepszym sposobem będzie ponowne przeczytanie rozdziału :)
    Myślę, że będę Twoją stałą czytelniczką, jeśli utrzymasz poziom, czego Ci serdecznie życzę :)
    Powtórzę się jeszcze raz: postaraj się wyeliminować błędy i literówki.

    Pozdrawiam
    Carrie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! Na oba blogi trafiłam dzisiaj i dzisiaj je przeczytałam - kompletnie nie mogłam się oderwać. Dziewczyno, piszesz po prostu epicko! ;3 Braknie mi słów, żeby opisać to, co tu tworzysz, ale z śmiało mogę posunąć się do stwierdzenia, że istne arcydzieło! Każdego rozdziału z osobna nie komentuje, ale pisze Ci to właśnie tutaj i od dzisiaj uważnie śledzę Twojego bloga!

    Jeżeli chcesz przeczytaj moje wypociny, co prawda nie dorównują Twoim, ale może kiedyś dojdę do takiej perfekcji.
    http://mionadracon.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco, życzę weny i przede wszystkim tego, byś nas nie opuszczała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11/02/2013

    Nie mogę uwierzyć, że trafiłam tu dopiero dzisiaj i to zupełnie przez przypadek!
    Piszesz wspaniale i chociaż zdarzają ci się drobne błędy interpunkcyjne czy literówki to ogólnie trzymasz poziom :)
    Tworzysz genialne postacie, uwielbiam szczególnie twojego Blaise'a i Draco *-*. Rona nienawidzę, ale to nie nowość, wnerwiał mnie w książkach, w filmie i praktycznie w każdym ff, które przeczytałam -.-
    Życzę ci mnóstwa weny i chęci do dalszego pisania! Cieszę się, ze nie masz zamiaru zawieszać bloga, bylaby to niepowetowana strata choc jstm tu dopiero od kilku godzin... :D Z niecierpliwością czekam na następny rozdział :)
    ~Ikaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje, ze szybko pojawi się nn bo bardzo się wyciągnęłam w twoje opowiadanko ;)

    http://dramione-never-say-never.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11/04/2013

    Ja chce kolejny rozdział!!!! I pocałunek Dracusia i Mionki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie lrzeczytalam ostatni rozdzial, cudowny blog :) jak sie go czyt dodale takiej pozytywnej energii ;) z niecierpliwoscia czekam na nastepny rozdzial <3
    Życzę duzo weny i wiecej wolnego czasu,
    D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11/06/2013

    Czytam go od niedawna i już się zakochałam! Cudny!!! Proszę dodaj szybko kolejny rozdział plisss!!! Zuzka

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11/07/2013

    Na asku napisałaś, że nowy rozdział będzie w piątek, a u mnie na blogerze wyświetla się informacja, że został dodany dzisiaj, jest też kilka pierwszych zdań, ale po kliknięciu na link pojawia się napis, że taka strona na tym blogu nie istnieje. Czy tylko u mnie tak jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przypadek mi się opublikował nieskończony rozdział to dlatego ;) Jutro z rana rozdział będzie ;) Już jest gotowy

      Usuń
  13. Anonimowy11/07/2013

    heeeej, kiedy będzie nowy rozdział? miał być w weekend :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro z samego rana tak chwilę po 6 ;)

      Usuń
  14. Anonimowy11/07/2013

    Zapraszam na nowa miniaturke
    http://swiat-wedlug-mnie-dramione.blogspot.com/2013/11/miniaturka-szalona-gwiazda.html

    Dramione ;3

    OdpowiedzUsuń